Re: Zesilovač do PC (konstrukce pro páteční diskusi)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Březen 15 07:36:56 CET 2009

2009/3/14 Petr Simek <psimek@jcu.cz>:

> To jsem videl ale jako kdybych nevidel. Moc detailni to neni.

Já myslim, že to stačí, pokud na tý zadní straně něco topí, tak to
ohřeje i DPS (a to docela slušně, zrovna mám na stole mainboard P4,
tranzistory ve zdroji pro CPU maj na sobě hliníky a zespoda se skoro
nedá udržet ruka), takže chladič tam není jen na parádu. Ona ta deska
je snad určená do nějakých malých tichých PC (= pasivně chlazených
nebo ventilátor na malý otáčky), takže tomu pak velikost toho hliníku
docela odpovídá.

Pavel Kadečka.