OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 14 17:55:19 CET 2009

Mate pravdu v tom, ze casto jsou ruzne hrozby ignorovany, ale to je
pak dalsi problem. Musime samozrejme chtit, aby policie a podobne
slozky fungovali, jak toho dosahnout nevim a rozhodne netvrdim, ze
nasazeni modernich technologii to vyresi. Jedna se o dva oddelene
problemy, ale pokud proste policie nebude mit moderni prostredky, tak
ani ta nejlepsi vule neco delat nic nezachrani.