OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 14 17:44:41 CET 2009

No me obcas prijde, ze je to naopak. Spousta lidi si je jista, ze
jejich podpis je bezpecny, ale elektronickemu podpisu neveri. Mozna
maji i pravdu a sfalsovat elektronicky podpis by mohlo jit snadneji,
nez sfalsovat skutecny, ale k overeni tech elektronickych Vam staci
program a bezne se to dela, zatimco k overeni praveho podpisu se musi
pouzit grafologicka laborator a to je drahe a narocne, takze treba muj
podpis jeste nikdy nikdo neoveroval ....

V zasade mate pravdu, ze je to lidsky problem, ale jeho velkou cast
tvori take fakt, ze spousta lidi mluvi o tom, jak je snadne ty
elektronicke veci obejit, ale nikdo skoro nemluvi o tom, ze se dnesni
podpis defakto neoveruje vubec. Kdyz si vezmu neci obcanku a podepisu
se za nej na smlouvu, tak ho ceka nekolik let trvajici soudni spor o
to, ze to neni jeho podpis a ze ja mu ukrad obcanku. Pokud na sebe
nenecham zadny kontak (pujcim soi treba penize na hotovosti na obcanku
co jsem nasel na zemi), tak proste policajti maji 10 milionu
podezrelych v CR. Ale uz se neresi, ze abych tohle udelal u tech
modernich technologii, musel bych byt opravdovy saman, ktery se vyzna
v tom kodovani a tak. Takze az by si dotycny stezoval, tak by
policajti nemeli vice nez 100 podezrelich, protoze nikdo jiny by nemel
vybaveni a znalosti k tomu, aby to rozlouskl a zneuzil...

Honza