OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 14 17:36:47 CET 2009

Ja mam  jestectvrty priklad:

Nekdo treba zjisti, ze se casto vyskytujete na foprech zabyvajicich se
nasilnou cinosti, stykate se s prekupniky zbrani a vcera jste v
hospode vykladal, ze tu skolu vystrilite. A nekdy by s toho mohl
vyvodit, ze planujete atentat a nedej boze narusit Vasi svobodu tim,
ze Vam v nem zabrani. Uvedomte si, ze to co tu popisuji mozna zmni
ujete, ale pribyvaji pripady, kdy se treba studenti sprci a zacnou
strilet ve skole a tito lide se projevuji uz pred tim, nez neco
takoveho udelaji...

Honza