OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Březen 14 17:03:52 CET 2009

Já myslím, že kdyby velký bratr chtěl, tak už teď ví velice přesně - platby
kartou, výběr z bankomatu, poloha mobilu, záznam z kamer,...
Jenže velký bratr očividně neví, jak je jinak možný, že někdo udělá loupež
století/daňový podvod/cokoliv a zmizí do ciziny bez jakýchkoliv problémů?
Upřímně řečeno, raději budu mít v pase RFID, než ze svých daní sponzorovat
nahánění tady toho ksindlu, co páchá trestnou činnost a dělá škodu všem. A
stejně tak byste určitě změnili názor, když byste seděli vy nebo někdo z
vašich příbuzných v letadle, kam se dostal terorista právě proto, že nemusel
mít pas s RFID. Raději mít pas s RFID než být mrtvý.
Upřímně řečeno, mně je celý RFID ukradený, pokud chce velký bratr vědět, kde
se nacházím, tak ať to ví, já mám čistý svědomí a nemám potřebu před někým
cokoliv skrývat...