OT: Zkomolená slova [Was: Re: obarvení epoxydu]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Březen 14 13:42:55 CET 2009

> Co je zase špatně? Já jsem také pro aby se slova používala v obvyklém
> znění považovaném obecně za správné. Jestli někdo komolí již zaužívané
> krimpovací na krimplovací tak podle mně netvoří nový standard ale je
> jenom lajdák. A osobně si na krimplovací, verlyby, imjekce a další
> slovíčka z téhle rodiny nezvyknu asi nikdy :-)
>
> Aleš Procháska

Zdravím,
  ano, ano, takových slovíček kolem létá mnoho, přidám svoji sbírku, když je
ten víkend :-)
  - pernamentka (řekl bych, že v populaci vítězí používání této zkomoleniny
    před správným spellingem)
  - Spermon (druh CPU od AMD :-) )
  - konpresor (asi stlačuje koně, nebo je jimi poháněn ?)
  - inpuls (ale to by se dalo použít jako zkratka "vstupní impuls")
  - manojéza (tak tohle slovo vytvořily moje děti, když byly malé, ale trvají
    na něm doteď :-) ).

  Zdraví Pavel Troller