Časy se mění a i/y asi taky - bylo: obarvení epoxydu

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Březen 14 13:16:42 CET 2009

Souhlasím, ale je vhodne, aby se tady zbytecne jednou za měsíc resilo,
jak se co píše?. Jestli to nekomu vadi, tak at to ignoruje.
To že někdy někdo změnil nějaká pravidla a všichni se musí přizpůsobit
funguje třeba v dopravě. Ale ten nápis na plechovce už nikdy nikdo
nepředělá.
Ja mam vžité slovo EPOXYD a budu to tak dál používat, pte mám doma
EPOXYD. A žádný epoxid jsem si nikdy nekupoval, pte ho z roku 1986 mám
ještě 5kg pixlu.
Já se tu nehádám kvůli těm  písmenkům, jen jsem chtěl nastínit, že jsou
to nesmyslné věci a vždy se najde nějaký jedinec kterému to vadí.