Re: Zesilovač do PC (konstrukce pro páteční diskusi)

jirilinhart jirilinhart@post.cz
Pátek Březen 13 17:09:16 CET 2009

Pred vice nez 15ti rokama jsem kupoval vez (radio + CD + MG) od PANASONICu v
obchode. Na bedne bylo napsano prevelikym pismem 500W. Po delsim hledani v
navodu jsem nasel ze to je 2x250W a drobnym pismem dodany teoretickeho. Pri
hledani na dalsi strance mezi jinymi udaji jsem nasel ze toje 2x25W
hudebniho a o sinusovem tam v celym navode radeji ani nemluvili. Takze to
muze klidne byt to co pisi ale chce to docit tu dokumentaci az do konce. Co
je to za vykon a nedivat se na prvni velky cislo co najdu a ma na konci W,
aby to nakonec nebyl jenom prikon topeni ktere je k tomu potreba dat aby to
fungovalo pri -5oC.

JL

PS: Jenom jedna takova kuriozitka. Meril jsem prikon jedne velice neznackove
veze (CD + MG + radio) a ta pri pustenem radiu na stredni hlasitost mela
mensi odber nez kdyz se vypla pomoci dalkoveho ovladace. Zajimalo by me
potom jak by uvadeli prikon tohoto zarizeni zrejme ten provozni.

----- Original Message -----
From: "Stano" <stano.hw@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 13, 2009 4:33 PM
Subject: Re: Zesilovač do PC (konstrukce pro páteční diskusi)

Tiez si myslim ze tranzistory (alebo co tam je) su z druhej strany, a
tie kovove plosky su tepelne mosty. Podla tych cievok to vyzera na tiedu
D alebo nieco na baze PWM takze to az tak hriat nemusi a aj ten 4 alebo
viac vrstvy plosak pomerne dobre odvadza teplo.
Vtipne mi pride skor vyhlasenie ze to ma 5x100W tomu neverim ale zas
uplne slabe to tiez nebude.

http://www.zive.cz/Bleskovky/Video-Podivuhodny-zesilovac-do-zakladni-desky-od-MSI/sc-4-a-146107/default.aspx