Pentium 4

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pátek Březen 13 13:39:34 CET 2009

Aha, já jsem si myslel, že HT je něco s chlazením. Když to ale teď
hledám na internetu, tak nevím, jestli je to výhoda, nebo naopak
nevýhoda. Většinou, když něco dělám, tak to jede na jednom procesoru, a
druhý se fláká. A teď mi není jasné, jestli ten jeden procesor má stejný
výkon, jako kdybych ten HT vypnul. Nebo jestli nejede jenom na polovinu,
a ta druhá polovina výkonu té P4 není vyhrazená pro ten druhý flákající
se procesor.