Pocitac pripojeny k internetu s procesorem slozenym z 74xx?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 13 09:57:35 CET 2009

:-D Nevim zda to neoznacit jako OT

Ja jsem mel vzdy nejakou dilnu, ale o povodnich v roce 2002 jsme prisli
o byt i dilnu a musel jsem narychlo (behem mesice) koupit byt v
panelaku. Je to 3+1 s halou a bydli nas tam 4ks - prakticky neslo ani
jinak udelat nez ze se jeden pokoj vyhradil na dilnu - tedy lino, 3
velke stoly, regal, skrin, rack se servery a pripojenim, PC moje a
manzelky a hromada polic na zdech - nestehovaly se akorat stroje jako
stoj. vrtacka, soustruh, CNC frezka. Manzelka nijak neprostestovala -
mela jen jedinou podminku - ze dilna postupne nebude expandovat do
zbytku bytu. To jsem dodrzel a nakonec se stala dilna nejpouzivanejsi
mistnosti v celem byte - jak kluci dospivaji a take vzhledem k umisteni PC.
Nicmene me maji asi navstevy za exota - protoze kazdy to chce videt jak
se z normalne zarizeneho obyvaku jednim krokem prenese do regulerni
dilny. Take jsou pravidelne v soku zamestnanci firmy co nam odecita
meridla na topeni. ;-)

Nastesti se snad zase behem letoska prestehuju za masinama.

Radek Vicek