Pocitac pripojeny k internetu s procesorem slozenym z 74xx?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Březen 13 09:09:02 CET 2009

presne toto ma tiez vcera napadlo, ze co robia ich polovicky, napadli ma
tri varianty:
- su nasrate v rohu a uz maju milenca alebo su v rozvodovom konani
- zanedbavaju ich, alebo ich strasne seru a prave preto maju cas alebo
sa chcu zavret vo svojej oaze ticha a kludu a postavia si nieco takto velke
- su rovnako trhle a stavaju to spolu (jedna taka u nas robi)
b.