magnety - gulovy magnet

Milan Horák konference@stranger.name
Čtvrtek Březen 12 11:02:03 CET 2009

Zdravím,

normálně to má sever a jih na obrácených "koncích" koule. Po jistém čase,
kdy máte pěkně všechny kuličky u sebe a hrajete si s nimi, nebo je prostě
nosíte v kapsa, dojde k otěru té svrchní lesklé vrstvy a ukáže se samotná
hmota magnetu viz http://files.stranger.name/magnet.jpg

Mám ty 6mm kuličky. Když si jednu položíte na dlaň a druhou přiložíte
zespodu ruky, není problém s kuličkou na dlani pomocí té spodní hýbat.

Tři spojené kuličky udrží přes dlaň jednu samostatnou.

Milan