RE: Mrazák jako "akumulační spotřebič"

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Březen 12 07:49:19 CET 2009

Pokud je ten mrazak naplneny zabijackou, moc se do nej neleze a tepelna izolace
plni svou funkci, tak v nem IMHO teplota po vypnuti mrazeni moc rychle neroste.
Bylo by zajimave kdyby to nekdo zmeril.

Ja delam to ze kdyz mrazak odmrazim tak dozadu postavim ventilator aby po dobu
nez teplota uvnitr klesne na normalni hodnoty ofukoval vymenik tepla - kdyz agregat
bezi porad tak skoro neni mozne si na vymenik sahnout rukou. Myslim si ze to chazeni
s vetrakem ma vyssi ucinnost a mraznicka se vychladi rychleji.

Tak mne napadlo, kdyby se k vymeniku tepla dal ventilator nastalo, jestli by se nezvysila
ucinnost chlazeni a tim nesnizil odber proudu do te miry ze by to vice nez nahradilo prikon
toho ventilatoru a co by tomu rikala mraznicka.