CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Březen 11 12:29:31 CET 2009

To je ale blbej argument, pokud vim tak se tu hovorilo o x51,PIC, AVR a Z8.
Osobne neznam zadny mobilni telefon s zadnym z vyse uvedenych MCU, dokojce
neznam ani zadny s procesorem rady x86, teto rade najdete i
4jadrove Intel i7 Core, super vykon, ale do mobilu je presto nikdo necpe
.... jam si to mam vysvetlit?

Osobne si to vysvetluji tim, ze se kazdy hodi na neco jineho.
Z meho pohledu je, ale x51, AVR a male PIC prima konkurence, lepe receno MCU
smerovane do podobneho segmentu aplikaci tzn. ma je smysl porovnavat.
Tak asi tak.
Jak to resim ja, x51 vsude tam , kde staci 8bit nebo jde o malou spotrebu,
kde je potreba vysoky vykon, x51 nestaci je misto pro 32bit ARM, kde nestaci
ARM tam
se vrazi PC :-)

Tim netvrdim, ze AVR ci PIC jsou apriory spatne jen nevidim az takovy duvod
zahodit investice do vybaveni a znalosti a zacit je cpat do desek kde x51
vyhovuje.
Kdyz potrebuji velmi presne ADC a DAC sahnu po x51 od Analog Devices, kdyz
vykon, cenu, RTC, ... pouziji Silabs.
Myslim, ze o tom bylo to prirovnani :-)

PN

>A jeste k te x51. Existuje nejaky moderni mobilni telefon s x51 ?
Neryju, ptam se. Nevim o nicem takovem, ale to samozrejme jeste nic
neznamena. Jak si to mam vysvetlit ? ;)