CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Březen 11 12:12:34 CET 2009


Celkem souhlasim, ale jako skalni uzivatel x51 si dovolim jednu poznamku,
ten pametovy model to je pomsta  Sithu nebo Sionistu z Intelu, to proste
musel vymyslet nejakeho cipa syn.
:-)
 

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, March 11, 2009 11:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Ale nie, ono to nie je az take zle prirovnanie, akurat ze '51 nema
ekvivalent u aut. Vysvetlim.

Tie PIC a AVR a 'HC08 a ta rada od Renesasu co ju tu spomina Riso Kaliciak a
Z8 - to vsetko je ako s beznymi automobilkami. Obvykle ma automobila
niekolko podvozkovych platforiem - t.j. motor, podvozok, znacna cast
elektriky, nadrz a rozvod benzinu atd. su rovnake alebo malo odlisne (na
rozdiel od automobiliek sa kazdych 5 rokov nerobi imitacia inovacie, ale to
nie je podstatne) - a na to postavi rozne vrchy - kabrio/kvazisportak,
dvojdverak, stvordverak, patdverak, kombi, uzitkovy minivan alebo pickup,
alebo tie dnes moderne vysoke auta, neviem ako sa im hovori.

No a predstavte si, ze sa cast automobiliek dohodne, a zacnu - na zaklade
trabanta - vyrabat jednotny podvozok. Spusta veci je vzajomne zamenitelnych,
zjednodusi sa servis, zlacni sa vyroba, vyrobcovia si mozu navzajom
vypomahat. Povodne robili aj rovnake resp. velmi podobne nadstavby, a
sortiment bol biedny - jediny dvojtaktny motor, dve sedive bakelitove
karoserie (stvordverak a kombi). Medzdicasom vsak vznikli nove, moderne
motory, vykonne, usporne; a nielenze sa da vybrat zo vsetkych moznych
nadstavieb, ale ten motor sa pouziva aj ako maly motor tam kde treba -
zalozne generatory, startovacie motory velkych motorov, staticke motory
cerpadiel atd. Trabant sa uz nerobi; je vsak vyrobca, ktory tvrdi, ze on je
ten jediny spravny co urcuje trend spolocnej platformy (robi dobre auta,
rychle, male, velke, vselijake, ale su dost drahe). Vyrobcov vsak je stale
dost, a je dostatok nahradnych dielov aj servisov.

Bohuzial, ti, co tomu nerozumeju, si stale myslia, ze je to stale ten
original trabant s jeho neduhmi a nedostatkami doby, ked vznikol.

wek


----- Original Message ---------------
>S tímto pøirovnáním nesouhlasím, podle mne je úplnì scestné.
>Nechápu, z jakého dùvodu se v¹e pøirovnává k automobilùm.
>Koèí F.
>
>
>Dne Wed, 11 Mar 2009 10:37:35 +0100 Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>  
>napsal/-a:
>
>> Puvodni zprava ze dne 11.3.2009 od Jan Waclawek:
>>
>>> No, to mate presne ako s jednocipmi: darmo su '51 najlepsie
>>> jednocipy na svete, aj tak kazdy tlaci PICka a AVRka...
>>
>> To mas presne jako s auty: kazdy majitel trabanta je presvedceny o
>> tom, ze trabant je nejlepsi auto na svete, prestoze ostatni jezdi v
>> mercedesech, bavoracich a jaguarech...
>>
>> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3925 (20090311)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz


 

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3926 (20090311)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz
 




Další informace o konferenci Hw-list