CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Březen 11 11:59:09 CET 2009

Tak dobre, zkusim se zeptat. Existuje x51, ktera je schopna prehravat
softem MP3 a to pokud mozno bez velkych omezeni ? Jde mi o vypocetni
vykon. Ano, vim ze existuje x51 s HW dekoderem MP3, ale jak pisu, jde o
vypocetni vykon ...
Chci tim rici, ze existuji aplikace, kde x51 nebude nejlepsi volba, ale
bude treba dokonce nedostatecna ;).

Prirovnam to k PC. Pro vetsinu lidi bude normalni PC silene vykonne, to
co potrebuji, zvladne. Kdyz ne, koupi si pekne drahy a rychly kousek a
nakonec budou i tak spokojeni. Ale vubec to neznamena, ze neexistuji
aplikace, kde bude klasicke PC k nicemu ...

--
Jiri Bezstarosti