CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Jan Smrz jan.smrz@honeywell.com
Středa Březen 11 10:22:05 CET 2009

   Jak uz vam p. Krejci napsal, tak tady bohuzel nemate moc na vyber.
Place and Route udelate opravdu jen nastrojem vyrobce. Syntezu tyto
prostredi umi jen pro svoje obvody a rozhodne ne pro obvody konkurence
Existuji i samostane syntezatory, ktere umi spoustu obvodu, ale zase
nejsou rozhodne zadarmo (Synplify, Design Compiler, LeonardoSpectrum apod.)

   J.S.