[MECH] Zavitniky malych rozmeru

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Březen 10 20:29:17 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 10.3.2009 od Zdenek Aster:

> Jakej je rozdil mezi conrad.cz a e-conrad.cz, ze tam je rozdil i v
> cene ja myslel, ze conrad je jen jeden...

Conrad je nemecka firma a mela tu zastoupeni FKT. Ta sidlila na webu
conrad.cz a dodavala veskere zbozi Conrad. Ani kdyz ses pokusil si v
Nemecku pres web neco objednat u Conrada, nedodali nic, smerovali na
FKT. Pred nejakym casem Claus Conrad predal zezlo svemu synovi (nebo
vnukovi nebo kdo to je) Wernerovi Conradovi. A z meho pohledu se to
zacalo nejak hnojit...

Nicmene, loni v lete se nemecky Conrad rozhodl, ze expanduje do CR a
zacne dodavat primo ceskym zakaznikum. Zatim pouze firemni klientele.
To znamena, ze FKT bude dodavat dal do domacnosti, primo Conrad
firmam. Na conrad.cz dali rozcestnik, e-conrad.cz ma FKT,
business.conrad.cz provozuje primo nemecky Conrad, ktery tu zridil
pobocku.

FKT dodava dale standardnim zpusobem, tj. trva to tyden, dodava firmam
i soukromym osobam. Conrad dodava pouze firmam, ale zase dodava do
druheho dne, ma na vetsinu zbozi vyssi ceny.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz