CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 10 18:01:04 CET 2009

Ahoj,

kup si Cislicove systemy a jazyk VHDL (BEN), male XC9572 v PLCC (Farnell),
Presto alebo si ubastli od pk-design a mozes sa hrat, cca. 500,-, ak chces
FPGA od Avnetu za $49,-. SW len cisty webpack od Xilinxu.

A.

p.s.: A mozes zacat pilit...

----- Original Message -----
From: <j.Krajinka@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 10, 2009 4:24 PM
Subject: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Dosud jsem se CPLD a FPGA vyhybal jak cert krizi a me znalosti na toto tema
se blizi nule,

Kdyz tak premyslim,  nevim  jak se to programuje, v cem se programuje, zda
potrebuji programator atd.

O FPGA si myslim, ze jde o nechutne drahe (videl jsem i kousky za 12k Kc )
obrovske obvody, ktere rucne  stejne nejde osazovat.

Je nekde nejaky rychly uvod do problematiky?
Jake obvody jsou z teto oblasti nejpouzivanejsi a siroce dostupne? (myslim
pro "bezne" e-lidi)

Dekuji

Jiri