RE: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Březen 10 17:45:43 CET 2009

Dekuji jak to tak vidim, potrebuji nejaky JTAG, mam JTAG od SIlabs, presneji tento USB/C2/JTAG

https://www.silabs.com/products/mcu/Pages/USBDebug.aspx
https://www.silabs.com/Support%20Documents/TechnicalDocs/USB_Debug_Adapter_UG.pdf
Tusite zda ho programatori pro CPLD budu umet pouzit?

Tim se dostavame k programovacimu prostredi, jak se zda tak zdarma je XILINX ISE (Webpack), at mam s cim srovnavat, co pouzivaji profici?

Dekuji

Jirka

P.S. Jakou doporucujete knihu o teto problematice?

>Jsem na tom podobne jako vy, pred lety jsem si u jednoho nejmenovaneho clena teto konference objednal a zaplatil miniLA s tim, ze se na tom trochu seznamim s CPLD.
Dodnes nemam ani mimiLA ani penize :-( a tudiz o CPLD vim kulove :-)

Nicmene

http://pandatron.cz/?481&cpld_a_fpga_1.dil_-_predstaveni_obvodu
http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xvasic11/cl.cpld/
http://hafik.zuban.name/skola-fpga/index.htm