CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Březen 10 17:39:22 CET 2009

Jake je prakticke vyuziti FPGA? Zhruba mam predstavu: rychle citace, dekodery adres, radice pameti, rychle komunikacni rozhrani... Ale to jsou dost specialni aplikace. Hodi se takovy FPGA na neco jednoducheho?
Moje pokusy skoncily pri instalaci vyvojoveho prostredi dle navodu - klasicky problem manual napsany na verzi z jine planety. A od te doby na to neni cas. Navic jsem si zatim vzdy vystacil z procesorem.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Daniel Valuch
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, March 10, 2009 5:20 PM
  Subject: Re: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

  aby som aj konstruktivne odpovedal na otazku tak mensie fpga na hranie
  dostanete za velmi slusne peniaze. Pred mesiacom som objednaval nejake
  Spartan 3 s FLASH pamatou priamo na cipe
  XC3S200AN-4FT256C za 13 dolarov alebo XC3S400AN-4FGG400C za 20. Bohuzial
  pre vas su v BGA puzdre, ale robia sa aj klasicke vyvodove. Verzia 50 a
  200 existuje vyvodova. Neviem ake aplikacie sa hodia na ucenie sa, takze
  nemam predstavu ako velke fpga na to treba.
  b.