8bit citac na 100MHz + seriovy vystup?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Březen 10 15:04:12 CET 2009

2009/3/10 Ladislav Vaiz <spam@nagano.cz>:

> V navodech byla vsude DIP8, v obchodech meli jen SIP6. Pinout SIP6 nikdo
> neznal :-)
> To bylo pred cca 13 lety, dnes uz to mozna bude jinak ;-)

Presne, ja som si pinout zistil sam meranim medzi pinmi ohmmetrom na
roznych rozsahoch a porovnavanim s DIP verziou. Potom som to pokusne
zapojil a veril, ze nezhori. Nezhorel, dokonca fungoval, len ma
zarazilo, ze az od podstatne vyssej frekvencie. Nuz vtedy sa
datasheety stahovat nedali... A tiez si uz nepamatam, odkial som mal
ten jeden kus DIP verzie. Toto bolo tak pred 17 rokmi :-)

miro