8bit citac na 100MHz + seriovy vystup?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 10 13:57:57 CET 2009

Teda to tvoje nezalamovani to by clovek vyrostl. :-(

Takhle dokaze citat i obycejny PIC16F628A za 50Kc do skoro 50MHz. Uz si
to moc nepamatuji - byla to moje prvni aplikace pro MCU a od te doby to
bezi na stole.
Jsou spojeny dva vyvody - jedne je vstup spojeny uvnitr s
timerem/citacem s preddelicem (ktery ale nejde vycitat) a po
odtrigrovani se docvaka druhym pinem ten preddelic dokud se
neinkrementuje citac. Chodi to uplne krasne.

Radek Vicek