8bit citac na 100MHz + seriovy vystup?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Březen 10 13:23:30 CET 2009

A co tedy pouzit nejake cpld? To je taky jedno pouzdro a 100MHz si myslim
zvladne. Seriovy protokol si navrhnete dle libosti.

On Mar 10, 2009 1:17 PM, <j.Krajinka@seznam.cz> wrote:

Nepomohlo, moc jsme to nestudoval, ale Zajic ma na vstupu nejspise nejakou
delicku 1:64 nebo tak neco a ja potrebuji citac s presnosti na puls.
O co go. V zarizeni mam cistac, bohuzel jen 24bit, ktery chodi s externimi
hodinami jen do 10MHz a ted bych potreboval merit cas jednak s vetsim
rozlisenim a pak i delsi casove useky.
Prvni co me napadlo je pridat pred vstup interniho citace 8bit citac a
pouzit 100MHz (realne mi staci 80MHz) cimz jednak ziskam 32bit citac a
rozsirim max pouzitelnou frekvenci. Mam volnych 8 vstupu na odecitani toho
8bit citace, ale nerad bych je zabil timto trivialnim ukolem, proto jsem
patral zda neni neco s seriovym vystupem. V nejhorsim je objetuji, ale zde
bych nejradeji jednopouzdrove reseni.
Zkratka jsme patral zda neni nejake 74xx590, ktere umi vyssi frekvence nez
tech tusim 62MHz, ktere ma HC, pripadne neco v CMOS.

Zajimave vypada napad s 74LVX74 + neco, musim ze zamyslet jak by se to cele
trigrovalo a vyhodnocvalo, ale vypada to na moznou cestu.

Dekuji.

Jirka

http://www.zajic.cz/1300led/1300led.htm</a>

> Po jakem IC se mam poohlednout, pokud potrebuji 8bit citac chodici na >
100MHz (neco jako 74HC5...
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;