ARM Linux, g++

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 10 09:00:17 CET 2009

> Zdravim,
> prejdu hned k problemu. Mam tu NAS znacky QNAP na kterem bezi "Linux
> 2.6.12.6-arm1" (na konzolu se da pripojit pres telnet, to normalne chodi
> a jiz jsem tam par zakladnich nastaveni a doinstalaci balicku provedl).
> NAS ma i tri USB porty, ktere chci vyuzit na pripojeni FTDI232 a
> nasledne hrani s AVRkem. Nasel jsem knihovnu "libftdi", kterou bych rad
> pouzival, nicmene je nutne na NASu doinstalovat prekladac g++ (gcc tam
> jiz mam). Nasel jsem g++_3.4.4-r5_arm.ipk jenomze k instalaci pozaduje
> [...]

Zdravím,
  glibc6 je v podstatě základní knihovna systému. Pokud není přítomna, je
pravděpodobné, že systém používá nějakou její "mikrovariantu", např. uclibc.
Protože neznám detaily té distribuce, nevím, jak přesně postupovat při
výměně této "lightweight" libc knihovny za plnohodnotnou, zejména pak, kde
ji vzít, neboť kompilace nepřichází v úvahu (problém "slepice a vejce").
  Popravdě řečeno spíše doporučuji na "dospělé" PC s Linuxem nainstalovat
toolchain pro arm a zkompilovat si potřebné věci na něm. Asi by to bylo
méně bolestivé než to cpát vše do toho NASu, domnívám se, že i jeho
výpočetní výkon pro větší kompilace nebude dostačující...
  S pozdravem Pavel Troller