Problem s ATMega16 PortA

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Úterý Březen 10 01:04:37 CET 2009

Misto tranzistoru T26 az T33 dat NPN napr. BC639, emitor na zem,
kolektor na LED, bazi pres odpor 180R na dekoder.
Misto tranzistoru T1 az T25 dat PNP napr. BC640, emitor na plus,
kolektor pres odpor asi 100R na LED, bazi pres odpor 2k2 na MCU.

Odpor 100R urcuje proud LED a tedy jas displeje. Nemel by byt mensi
nez asi 82R. To uz by cela rozsvicena rada brala asi 750mA. Jas se da
taky regulovat programove, kdyz nebude rada svitit celou jednu osminu
casu ale dobu umerne kratsi.
  Novalex