Problem s ATMega16 PortA

admin.mtech admin.mtech@gmail.com
Úterý Březen 10 01:04:11 CET 2009

Nie samozrejme nie.
Slza nostalgie mi zatienila pohlad na schemu, a jak som zbadal maticove
displeje hned som si spomenul na ten moj problem....
Ja som mal na vyber riadkov nejaku logiku, kde som jednym impulzom
posuval aktivny riadok, a na vyber stlpcov som pouzil mm5451.
Cely displej (tusim 7x35 bodov) sa takto dal riadit troma datovymi
linkami (col_clk, col_data, row_increment), pricom mm5451 ma v sebe aj
prudove obmedzenie pre led.
Cele to riadil ds80c320 - priekopnik dvoch UARTov, ktore som tam tiez
potreboval

-mt-