zbozicko z DX, skusenosti?

Tony Malecký tony@malecky.cz
Pondělí Březen 9 16:17:03 CET 2009

Zdravím..

Tady je ukázka. Součástky jsou menší než bylo požadováno... IC je v pouzdře
jako je FTDI232...

nejmenší vzdálenost od desky
http://micro.malecky.cz/1.jpg

Vzdálenost asi 1,5cm (kdyby nebylo možné se k součástce dostat)

http://micro.malecky.cz/2.jpg

IC z nejmenší možné vzdálenosti

http://micro.malecky.cz/3.jpg

Na zkoušku snímáno ne kolmo ale pod úhlem cca 45 stupňů...

http://micro.malecky.cz/4.jpg

Jak tu někdo psal, cín docela dost odráží.. Osvětlení má kamerka 4 bílé
ledky. Konkrétně se jednalo o tohle:

http://www.virtualmarket.ifa-berlin.de/index.php5?id=1136863&highlight=&fid=540&offset=0&Action=showProduct

Tony