Merici karty National Instrument - pouzivate nekdo?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Březen 9 13:58:51 CET 2009

pouzivame mnozstvo meracich kariet roznych druhov on NI, v sucasnosti
hlavne verzie do VME crate. Pokial mate LabView tak je ziskavanie dat
velmi jednoduche. Myslim ze ku tym kartam dodavaju drivery, takze je
mozne ku nim pristupovat aj z lubovolneho ineho prostredia. Nasi
programatori pouzivaju priamo v tych crate-och LynxOS a dalsich 6
milionov softwarovych vrstiev az sa dostanu na konecnu obrazovku
uzivatela. Osobne som to nikdy neprogramoval inak ako cez LabView ale z
toho co som videl mam dojem ze to nie je zlozite.
b.