OT: Video z TV karty

Stano stano.hw@gmail.com
Sobota Březen 7 16:20:25 CET 2009

Nepisete aky codec-pack alebo ake kodeky mate nainstalovane. Ak je to
nieco postavene na FFDshow tak treba najst "ffdshow video decoder
configuration" a pozriet sa na predvoleny MPEG2 codec a zmenit
nastavenie na ten funkcny. Pripadne pohladat nieco podobne vo Vasej
instalacii. Inak VLC ma kodeky vlastne treba sa pozriet ako su nastavene.