Piatok: WWW ma 20 rokov

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Březen 7 12:55:31 CET 2009

S tím naprosto souhlasím. Ona totiž většina tvůrců webu neumí udělat
kvalitní a funkční design. V podstatě jsou to akorát lidi schopni psát kód.
Já pro takový věci taky nemám cit, takže design si vždycky nechám udělat u
kamaráda a pak ty stránky "napíšu". Umí navrhovat hezký, účelný stránky, kde
je maximálně třeba PHP na galerii obrázků a na otvírání odkazů.