Dotazy bylo Re: Dokumentace k Baluove DDSce

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Březen 7 12:52:20 CET 2009

Posilal jsem to Baluovi vcera privatne, ale vzpomnel jsem si, ze kdysi
davno byl problem s nejakym spamfiltrem v CERNu tak to poslu i takhle.

Ahoj,

prosim te muzu te preci jen pozadat o ten eagle soubor pro ten celni
panel pro DDSku? Ja jsem sice ten DXF soubor natahnul do CAMu, ale
zrejme si to uplne nerozumi a nejsou spojene kontury (to by nebylo
nejhorsi), ale zda se mi ze nesedi ani uplne presne miry.

Ja jsem si tlacitka premaloval a odmeril od toho laminatoveho panelu co
tu mam, ale odmerit ty roztece der, aby to sedelo je silena prace -
navic nejsou ani uplne presne symetricky. Tak bych si to jen potreboval
v tom Eaglu odmerit.

Radek Vicek