Bezpecna napeti

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Březen 7 10:20:12 CET 2009

Ahoj,

ono to je trochu komplikovanejsie. Su rozne kategorie zariadeni, rozne
kategorie prostredia a mozno este trochu viac. Takze vidim to na to, ze asi
najrychlejsie riesenie bude pekne poprosit PZ, aby ti to konkretne pozrel v
normach. Ako dama mas urcite velku sancu. Myslim, ze PZ sa potesi, ze moze
zase niekomu nieco aspon pomoct, ked uz nie predat.

A.

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 07, 2009 8:41 AM
Subject: Bezpecna napeti

Hezke rano,

   uz nejakou dobu hledam na internetu tabulku s bezpecnymi napetimi pro
ruzna prostredi. Nasla jsem toho relativne dosti, ale dochazim k
pozoruhodnym vysledkum,protoze se to od sebe znacne lysi.

   Muze mi nekdo rici, jaka jsou *dneska platna* bezpecna napeti a
bezpecne proudy? Dosti by mi to pomohlo.

   Predem moc dekuji :-)

Saša K. Svobodová