Piatok: WWW ma 20 rokov

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 7 09:22:44 CET 2009

 7.3.2009, 9:15:32
dobry den

Podle mych zkusenosti, nejvice brzdi cekani na vselijaka pocitadla
pristupu, a jesti vice cekani na reklamni bannery.
No a premira flashe, js, nebo dokonce vbscriptu a ActiveX, to je taky
hruza.
Pro PZ; to ze mam moderni auto s MPI,ABS,VVT a jinymi vychytavkami, jeste
neznamena, ze je ucelne jej pouzivat k ceste z loznice do koupelny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz