elektronicke trafo a NTC termistor

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Březen 6 22:29:23 CET 2009

Ekonomika niekedy nepusti, a ak sa ma namiesto vhodne ukuchtenej placky za poldolar davat IO za dolar spolu s vykonovym tranzistorom za dalsi dolar, a naviac tavna poistka, ktora je sice za 5 centov ale na reklamaciach kvoli vyhorenej poistke sposobenych bohviecim a riesenych standardne vymenou sa to rozrata na dalsieho poldolara - no proste sa kuknite okolo seba ze kde vsade mate ten "chytry IO" a kde to NCT a aj PTC (mozno pod nazvom polyswitch alebo polyfuse)...

wek