Piatok: WWW ma 20 rokov

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Březen 6 21:07:57 CET 2009

 Omlouvam se,
me Utlouk u nekterych mailu z konfery nesmyslne krade v odpovedich Subject.
Bohuzel jsem uz puvodni mail smazal. Nemohl byste se prosim nekdo podivat do
jeho hlavicky, jestli tam v radku Subject nebylo neco podezreleho (nejake
divne kodovani nebo neco na ten zpusob). Mam totiz dojem, ze minule se mi to
take stalo v odpovedi na mail od Balua.

Diky

Jakub Serych