RE: Na hlavu postavený notebook

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Březen 6 15:47:49 CET 2009

Tak už jsem to vzdal, rozdělal jsem to, sundal všechny pasivy (mimochodem na
grafice a chipsetu nevypadal moc dobře), vyčistil je, použil novou pastu. I
když jsem pak ten pasiv dochlazoval stlačeným vzduchem, tak to zase zatuhlo.
Takže na přehřívání bych to neviděl. Zkusil jsem i úplně jinou paměť a
stejně to zatuhlo.
Když jsem ten notebook obrátil z displeje na spodek, tak jednou vydržel
běžet přes dvacet minut, podruhé nevydržel ani minutu. Viděl bych to na
studeňák, takže notebook zůstává na náhradní díly...