Scanner Umax

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Březen 6 13:13:35 CET 2009

Nic nepotrebuji, jen zkusenost:

Vlastnim starsi Umax Astra 2100U. Od prechodu na XP jsem ho nepouzival,
protoze jeho ovladaci soft funguje max . pod ME. Pod XP sice funguje bez
ovladace od vyrobce, ale "Pruvodce scannery" ma dost omezene ovladani a
treba Irfan si s nim v davkovem scannovani nerozumi.

Zkusil jsem vyrobce, zda nema novejsi SW. Ma, ale ne ke stazeni, ale ke
koupeni na CD... Ve FAQ na umax.cz taky nic. Jen me zaujala odpoved, ze
ovladace pro Linux nepodporuji. Jen tak nahodou jsem zkusil Ubuntu a
prekvapive identifikovalo scanner korektne. Ovladaci program je o
nekolik trid lepsi nez ten ve Win. Mj. umoznuje jednim kliknutim sejmout
dvojstranku, pritom kazdou stranku jinak oriznout nebo otocit.

Obcas se vyplati neverit vyrobci, ze neco nepodporuje...

Zdenek