elektronicke trafo a NTC termistor

Glajc Pavel pavel.glajc@del.cz
Pátek Březen 6 12:45:27 CET 2009

Zrovna si s tím taky hraju.
Stačí dát za síťový gréc kondík asi tak 2uF/350V a na výstup rychlou diodu a 100uF/35V, pro 20W to stačí. Jinak stačí zvednout ten síťový kondík a dá to větší výkon. Jediná podmínka je, aby se vešel pod kryt. Výstupní kondík jsem musel dát do toroidu, jinde na něj nebylo místo. NTC pro tak malé filtry netřeba, stejně tam bývá malinkej odpor jako pojistka.
Pavel Glajc