OT: Re: Shanim ISA grafiku

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Březen 6 10:54:19 CET 2009

Zas tak dramaticky to neni, zrovna jsem slozil automatickou prevodovku do Omegy, vecer to domontuju a vyzkousim - jsem zvedavej...
Neni problem delat na aute cokoli doma, obcas se musi vystacit s nejakymi nahradnimi postupy ale s trochou duvtipu to jde. S tou naftou by to ani u modernejsiho auta o moc horsi nebylo, nestane se IMHO vubec nic (pokud bude cista a chcipne to hned, pokud nekdo pojede 300km na 20% smes nafty, tak to samo dopadne asi hur).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Snehulak
Sent: Friday, March 06, 2009 10:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Re: Shanim ISA grafiku

Tak jednoduche to nebylo my tomu rikali dvouchlapovka a vymenit motor komplet se vsim jsme zvladli zhruba za pul druhe hodiny a par piv. Trabanta jsem mel 6 let coby student . Super bylo , ze to bylo opravdu jednoduche vozitko a veskera nastaveni a naradi se daly udelat v obycejne dilne.

PS.Omylem jsem do nej natankoval plnou nadrz(20litru) nafty . Jel asi 300m potom skyt a nic , naftu jsme vypustili do kanystru , ocistili svicky , parkrat protocili motor s benzinem , dali svicky a jezdilo to dal. Dneska to udelat autu se vstrikama tak nevim nevim kolik by stala oprava :)

snehulak
€