Shanim ISA grafiku

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 6 10:28:05 CET 2009

2009/3/6 Pavel Krafcik <hw@pjk.cz>:
> Nojo, ale tady není definováno, co je to základ a co jsou pokročilé
> věci. Pan Chlubný do bratrance zkoušel dostat vědu o hardwaru. To podle
> mě k ovládnutí PC opravdu není třeba, zvlášť když je vlastní a není ho
> třeba kracknout.
>
> Pracuji s PC, ale HW nějakk moc nerozumím. Včera mě doma odpadl napájecí
> kabel od MB a já jsem se vyděsil, že je po něm (je to asi 8 let starý
> MB, už má na to nárok). Najednou jsem s hrůzou zjistil, že nevím, z čeho
> se teď staví PC pro normální, nehrající si lidi. Jakou desku, jaký
> [...]

To snad není takovej problém najít na nějakým webu s příslušným
zaměřením (párkrát jsem někde viděl článek na téma "z čeho dneska
postavit PC")... a nějaký video přehraje každej počítač a to i s
integrovanou grafikou - problém by byl jen v případě HD videa, který
má velký rozlišení a datovej tok, takže na to by ten nejlevnější
procesor nemusel stačit.

Pavel Kadečka.