OT: Re: Shanim ISA grafiku

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 6 10:22:05 CET 2009

2009/3/6 Tomáš Vymětal <vymetalt@gmail.com>:
> Ono to autokutilství už není to co bývalo. Dneska je auto převážně
> elektrika. V prosinci se mi posralo levé světlo a byl vůbec problém ho
> přepojit na okruh mlhovek, jelikož se k tomu vůbec nedalo dostat...
> abych s tím vůbec bez keců mohl jet do servisu. Humorně říkám, že když
> do motorovýho prostoru naleju kýbl vody, zem pod autem zůstane suchá,
> ale ono to asi nebude moc daleko od pravdy, jelikož mi dělá problém i
> vyměnit žárovku (u některých aut to ani nejde). Oproti tomu v trabantovi
> můžete do motorvýho prostoru schovat dvě mrtvoly. ;)

V trabantu je nějakej motor z motorky, ten když  totálně zkolaboval,
tak si moh majitel skočit domů pro novej - přivez ho na bicyklu v
tašce, na místě vyměnil a zpátky už jel zase vlastním vozem ;-)

(Historka odněkud z webu.)

BTW tomu se řiká "prodávat vzduch", což je docela dobrej kšeft, dodáte
dvoumetrovou rozvaděčovou skříň, která je napůl prázdná, takže to spíš
vypadá, že to stálo za ty prachy než kdyby to byla skříněčka 300x300
se stejnou funkcí... akorátže ta velká almara se líp uchladí a to i
bez ventilátoru a když si za dva měsíce zákazník vzpomene, že by tam
chtěl přidat 30 relátek, tak je tam na ně místa habakuk. No ale to
jsem trochu odbočil ;)

Pavel Kadečka.