Shanim ISA grafiku

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pátek Březen 6 09:19:21 CET 2009

Ale to je úplně normální. Nebo tady snad všichni rozumíte svým autům? Já
k tomu mám přístup jak blondýna - vím, kudy olej, benzín a na víčku
nádrže mám nalepené tlaky pneumatik. Dál vím, že až bude na tachometru
natočené určité číslo, zavolám panu X z firmy Y. Nějaké x-bodové
vstřikování, zapalování,... mě vůbec nezajímá a když to zlobí, tak
zavolám, že je to rozbitý. Ono je to lepší, než svým kutilstvím způsobit
nějakou tragédii.

Tuhle mě praskla podtlaková hadička. Docela jsem se vyblbnul, než jsem
zašel do servisu a koupil originální. A to mě to ze začátku připadalo
triviální. Teď už vím, že podtlak je prevít a zase mi to na delší dobu
vyléčilo z autokutilství.

Auto mám na to, abych se dostal odněkud někam a ne, abych do něj
montoval věci. To je přesně bratrancův přístup. On taky chce od počítače
výsledky, ne se s ním mazlit.

Pavel Krafčík