vykon topeni

pm konference@komfi.cz
Čtvrtek Březen 5 22:02:51 CET 2009

tak jsem zkousel vypocet na tzb info a asi to neumim dobre vyplnit
pocital jsem tepelne ztraty pracovny 3,5 x 3,7 m  vyska 2,4  dve vnejsi
steny 360 porotherm + 150EPS  dve vnitrni slabe pricky  rozdil teplot
venku doma 36st , okna 3,3 m2

vychazi mi neco kolem 150W a topenar mi spocital 2000W

predpokladam ze realita lezi nekde uprostred

mohli byste prosim poradit kde delam chybu ?

diky PM