RE: Na hlavu postavený notebook

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 5 21:40:51 CET 2009

Zítra, pokud bude čas, to ještě jednou celý rozdělám a sundám i pasivní
chlazení. Je nějaká šance, jak ověřit heatpipe, že je kaput? Jinak větrák
jede, viděl jsem ho, jak se spustil ještě když byl notebook živý. Ale
každopádně mně připadlo, že se pustil až moc pozdě, to by pak odpovídalo, že
to tuhne kvůli přehřívání...