Tektronix vs Agilent - osciloskop.

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Březen 5 19:36:35 CET 2009

100%  vám to může potvrdit jen prodejce - dotaz by měl tedy směřovat
spíše tam. Já to tak sice viděl na vlastní oči, ale neznamená že je to
pravidlem.

To že jsou obě řady podobné je celkem logické - koneckonců první byla na
trhu MSO4000 a až později se objevila "osekaná" verze MSO2000. Nicméně
IMO kód překompilovali se zde nedávno zmiňovaným flagem a tak nejsou ve
slabší verzi funkce jednoduše přítomné.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |