LED reflektor (jako halogen)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 5 19:35:56 CET 2009

Jooo tak to ja nevim - dneska musi byt usporne vsechno. ;-)

Ja bych zase nic dlouhodobe nedelal pred garazi a dal bych si poradne
svetlo do garaze dovnitr aby na mne neprselo.

S tema klicema jsem to myslel tak, ze prijedes, rozsvitis, pockas 2
minuty (zdatnejsi kuraci si mezitim daji jednu Startku), odemknes,
zajedes s autem, zamknes, zhasnes, upadnou ti klice, pockas 5-10 minut
(i mene zdatni kuraci si daji 2 cigarety rozmeru king size), rozsvitis,
pockas 2 minuty nez se to nazhavi, najdes klice a v klidu muzes zhasnout
  a odejit domu s vedomi, ze jsi si svitil naprosto usporne (nejvic se
usetri v te 5-10 minut dlouhe pauze kdy cekas az to vychladne). Pokud ti
pro zmenu neupadne neco jineho.

:-D

Radek Vicek