LED reflektor (jako halogen)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 5 18:43:33 CET 2009

Problem tam je. Nabiha cca 2 minuty a kdyz ji vypnete tak musi
vychladnout protoze jinak znova tepla nenaskoci. V dilne mi to nevadi -
kdyz potrebuji jen posvitit tak tam mam halogenku v lampicce a pokud vim
ze jdu badat na delsi dobu tak si zapnu tu MH. Mam tam ted 70W a tech
5500lm je opravdu kralovske osvetleni na cokoliv. Jsem zvykly mit dobre
nasvetleno na praci a kdyz si ted zapnu 60W halogenku tak mam pocit ze
jsem ve sklepe.

Radek Vicek