RE: Na hlavu postavený notebook

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 5 18:25:39 CET 2009

Nic, na druhou stranu jsem se posunul dál, zatuhlo to i v obráceným stavu,
ale po mnohem delší době (normálně zatuhne cca za dvě minuty, teď mu to
trvalo asi deset minut). Začínám mít podezření na vysušenou pastu na grafice
nebo chipsetu. Pasiv je hodně horký a větrák by měl sepnout mnohem dřív než
sepnul, takže to budu muset zase rozdělat a mrknout na to...