Re: Na hlavu postavený notebook

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Březen 5 18:08:17 CET 2009

Priznam jsem v davnych dobach 286,386,486, jsem mel u zakaznika PCko
MiniTower a to nechtelo najet pokud se nepolozilo jako Desktop,
proste nechtel makat ve stoje, vzhledem k tomu, ze sance k nalezeni mi
prijde vetsi nez u Vaseho notebooku, hral jsem si s tim nekolik dni a nic,
vesele dal bezel par let nalezato :-D, tim nerikam ze to nenajdete, jen,
ze v tom nejste sam, pravda u toho notebook je to dost nevyhoda.....

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 05, 2009 6:00 PM
Subject: Na hlavu postavený notebook

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někoho nenapadá, kde hledat problém. Mám
tady polomrtvolu Aceru TM4600. Závada se projevuje tak, že systém (Windows i
Linux) během několika minut zatuhne. Co je ale zajímavý, když ho "postavím
na hlavu", tedy položím ho displejem na stůl a spodek je ve vzduchu, tak
nezatuhne. Problém zjevně bude v nějakým studeňáku, kdy se po položení na
stůl něco "odlepí". Přepájel jsem baterku, které odpadl jeden kontakt, potom
jsem pro jistotu místo, kde je baterka vylil lepidlem z tavné pistole, ale
chová se to pořád stejně. Taky jsem zkoušel klepat na slot pro paměti,
miniPCI a konektor disku i CPU, ale nezatuhlo to.
Tak si říkám, jestli někdo neřešil podobný problém, abych věděl, na co se
zaměřit a jestli se vůbec na něco zaměřovat, jestli to prostě není mrtvola,
které nic nepomůže...

T.K.